wtorek, 5 maja 2015

LBA - Liebster Blog Award #2

I znów zostałam nominowana do LBA, za co ogromnie dziękuję Vavii <3 Naprawdę, bardzo mi miło <3 
Wybaczcie chwilowo braki w rozdziałach, ale wena jest strasznie kapryśna i chwilowo zarzuca mnie pomysłami na mojego drugiego bloga XD Ale postaram się jakoś na dniach dodać rozdział, obiecuję! Nie zapomniałam o was! 
A teraz enjoy~!!

1.Do jakiej postaci z książki czy filmu jesteś podobna/y?
A w której była niska, okrągła blondynka w okularach i szarych oczętach? Jakbym zdjęła okularki i urosła i schudła to łudzę się, że do Annabeth XD 
2.Trampki czy szpilki?
Na ogół trampki, ale szpilki też uwielbiam :D
3. Ulubiony rodzaj muzyki?
Wszystkie poza techno XD Ale chyba poezja śpiewana(Kaczmarski <3 ) oraz muzyka filmowa (Incepcja <33333 )
4.Wolisz koty czy PSY?
Koty, ale kocham wszystkie zwierzątka :D 
5.Jakieś hobby?
Mitologia - uwielbiam od zawsze :D W sumie florystyka, bo lubię kwiatki, ale jako hobby, jako pracy bym zdecydowanie nie chciała XD
6.Ulubiona roślina? 
Strelicja - naprawdę fajna :D I storczyk :D I wierzba płacząca :D 
7.Masz jakieś zwierze?
Kota na umyśle XD A tak na serio to niestety nie mam, ale mam nadzieję, że jak moje życie się ustabilizuję i jak skończę uniwersytet to może jakieś będę miała :D 8.Znasz piosenkę ,,Lody Bambino"?
Nie znam :<
9.Grasz na czymś?
Na nerwach XD No i gitarze. Na fortepianie umiem zagrać kilka prostych melodyjek, ale nie określam tego umiejętnością grania XD 
10.Ulubione jedzenie?
Pierogi ruskie według przepisu mojej mamusi <3 I fasolka po bretońsku :D I lody cytrynowe :D 
11.Lubisz owoce morza?
Nie próbowałam, ale nie sądzę aby mi posmakowały XD 
12.Ile słodzisz herbatę? (nie wierze że o to pytam XD)
2-2,5 łyżeczki, w zależności od kubka :D 


No to moje pytania: 
1.Czy masz fikcyjnego partnera z jakiegoś fikcyjnego świata(typu Syriusza, który jest moim mężem XD) a jeśli tak, to kto to jest i dlaczego? 
2.Jak wyobrażasz sobie siebie w wieku 50 lat?
3.Ulubiony mitologiczny bóg i dlaczego?(mitologie grecka, rzymska, egipska, nordycka, czy inna - jaką tylko chcecie)
4.Ulubiona lektura szkolna i dlaczego? 
5.Jak wygląda według ciebie ideał nauczyciela? (Ach, piszę o tym referat, więc proszę o wyczerpujące odpowiedzi XD )
6.Ulubiony zespół muzyczny, czy też wykonawca i dlaczego?
7.Czy oglądasz anime/czytasz mangę? Jesli tak jakie są twoje ulubione tytuły i dlaczego? 
8.Jak wygląda twój ideał? 
9.Czy was też wkurza, gdy przeglądarka się nagle wyłącza? =.= 
10.Jakbyś miał możliwość udania się do świata z jakiejś książki czy filmu to gdzie byś się udał? 
11.Co sądzicie o różowych chrabąszczach?

A ja nominuję:
Wybaczcie, ale nie dobiję do pełnej 11, ostatnio mam brak czasu na czytanie a przez to mało możliwości odnajdywania nowych blogów - albo czytam na ff.net, albo na blogach, które nie nadają się do LBA(nie widzę możliwości robienia LBA dla na przykład analizatornia XD 
Nominowanych powiadomię dzisiaj wieczorem XD 
Pozdrawiam :)
~Rejwen

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! ;**

    Pozdrawiam :)
    Kathrine ;*
    {jily-love-forever.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ktoś jest tu w moim wieku... ja pierdziele!
    Jak mi miło! W końcu nie czuje się staro...

    No, tak, więc cześć, witam, dzień dobry :3
    Widzę, że mam dużo czytania u Ciebie xDD.

    OdpowiedzUsuń